شکلات تلخ
جایی خوندم نوشته بود توی رابطه ها مرد باید عاشق تر باشه بنظرم درست نیست... قشنگیِ عشق به اینه که دو
امیدوارم یادت بیاد این متنرو:)
شکلات تلخ
من؟ من سره پام اما،سر شکسته @Talkh_a
من؟
من از من رنجیده
و هیچکس نیست پا درمیانی کند.
@Talkh_a