eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
به مهر میجویمت
آری من تو را دوستت دارم
با تمامِ نابودی‌هایم
- شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است. ورنه چون شب برسد اول بیداریِ ماست - @Talkh_a
شکلات تلخ
.چشم بد از روی خوبت دور باد
‹ آسمون چیه ، من کهکشانو توی چشمات دیدی › @Talkh_a
‌ای ز صد گلبرگ نازک‌تر تنت ࣫͝
نقطه‌ی امن جهان شیب کمِ شانه‌ی اوست @Talkh_a
‹ بغلت‌‌میده‌‌بهم‌‌حس‌‌قشنگو›
كسى بايد پيدا كند مرا گُمم ميان موج خنده هايت @Talkh_a
قهر بودیم. در حال نماز خواندن بود نمازش که تموم شد نشسته بودم و توجهی به همسرم نداشت کتاب شعرش را برداشت وبا یک لحن دلنشین شروع کرد به خواندن ولی من باز با او قهر بودم، کتاب را گذاشت کنار به من نگاه کرد و گفت : “غزل تمام،نمازش تمام،دنیا مات سکوت بین من و واژه ها سکونت کرد " باز هم بهش نگاه نکردم اینبار پرسید : عاشقمی؟! سکوت کردم. گفت : ‹ عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز بی تفاوت بودنت هرلحظه آبم می کند › دوباره با لبخند پرسید : عاشقمــــــی مگه نه؟!! گفتم : نـــــــه گفت : ”تو نه می گویی و پیداست می گوید دلت آری” “که این سان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری” زدم زیر خنده و روبروش نشستم . دیگر نتوانستم به ایشان نگویم که وجودش چقدر آرامش بخشه بهش نگاه کردم و از ته دل گفتم : ‹ خداروشکر که هستی› - خاطره‌‌ای از شهید بابایی و همسرشان .
به گوشَش برسانید؛ یکی در شهری،محله ای،خانه ای،کُنجی در همین نزدیکی ها، دلش برای تو تَنگ شده است..
حالِ مَرا از شعرهایم بو نخواهی بُرد من پشتِ شعری که نخواهم گفت میمیرم..