من دوسِتدارم.
حتی اگه تو گوشیت با اسموفامیلِ سادهی خودم، بدونِ قلب سیو شدهباشم.
دوسِتدارم.
حتی اگه باهام راحت نباشی و بینمون فاصله بندازی.
دوسِتدارم.
حتی اگه باهام زیاد حرف نزنی و کنارم نخندی.
دوسِتدارم.
حتی اگه باهام بااحساس برخورد نکنی.
دوسِتدارم.
حتی اگه جوابِ پیامام ُ دیر بدی و نهایتِ جوابت یه شکلكِ ناشناخته باشه.
دوسِتدارم.
حتی اگه حالِ دلمو از چشمام نخونی.
دوسِتدارم.
حتی اگه صدایِ پُر از بغضمو نشنوی.
دوسِتدارم.
حتی اگه منو کم ببینی و برات اضافی باشم.
دوسِتدارم.
حتی اگه منو لایقِ دلت ندونی.
دوسِتدارم.
حتی اگه حتی اگه حتی اگه...
هیچچیز و هیچکس، نمیتونه این حقیقت ُ که دوسِتدارم ُ، عوض کنه
فقط کاش میشد، یه لحظههایی، بیشتر من ُ میدیدی، و نوایِ التماسم ُ برا داشتنِ قلبت میشنیدی!
@Talkh_a
شکلات تلخ
بیا بشینیم تو پارک بلند بلند اهنگ بخونیم.
بیا ی شب باهم مست کنیم تا خوده صبح بخندیم.
شکلات تلخ
بیا ی شب باهم مست کنیم تا خوده صبح بخندیم.
معمولاً چِت میکنن میخندنا😅😂😂