شکلات تلخ
بیا بشینیم تو پارک بلند بلند اهنگ بخونیم.
بیا ی شب باهم مست کنیم تا خوده صبح بخندیم.
شکلات تلخ
بیا ی شب باهم مست کنیم تا خوده صبح بخندیم.
معمولاً چِت میکنن میخندنا😅😂😂
چال میافتد کنارِ گونهات وقتی تبسم میکنی
نامسلمان ! شهر را ، این چاله کافر کردهاست!
کسی از سیل خوشش نمیاد
کسی از تگرگ خوشش نمیاد
ولی همه عاشق نم نم بارونن
پس بهتره صدتو واسه کسی نذاری
مثل اینکه یه نمه کافیه، مقبولتره..!
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این چند دقیقه برشی از یه پرونده واقعیه
بنظرم حتما ببینید که حواستون جمعتر باشه .
همینو میخواستی بشنوی؟!
آره دلم برات خیلی تنگ شده
دلتنگی تا مغز استخونم نفوذ کرده...