شکلات تلخ
بوی آغوش تو آید از هوایِ نیمه شب @Talkh_a
در آغوش هم در اين دايرهى بى پايان من امتداد تواَم
يا تو امتداد منى؟!
@Talkh_a
شکلات تلخ
بیا بدون فکر به اینکه کسی نگاهمون میکنه همو ببوسیم.
بیا یه شب تا صبح درباره رویاهامون حرف بزنیم.
شکلات تلخ
ماه من .. دل به غم دادن و از یأس سخنها گفتن کار آنهایی نیست ، که خدا را دارند @Talkh_a
ماه من
غصه اگر هست بگو تا باشد. معنی خوشبختی،بودن اندوه است.
اینهمه غصه و غم،اینهمه شادی و شور، چه بخواهی و چه نه
میوه یک باغند.
همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر...
پشت هر کوه بلند، سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باز کسی میخواند
که خدا هست
خدا هست
خدا هست هنوز
@Talkh_a