شکلات تلخ
بیا بدون فکر به اینکه کسی نگاهمون میکنه همو ببوسیم.
بیا یه شب تا صبح درباره رویاهامون حرف بزنیم.
شکلات تلخ
ماه من .. دل به غم دادن و از یأس سخنها گفتن کار آنهایی نیست ، که خدا را دارند @Talkh_a
ماه من
غصه اگر هست بگو تا باشد. معنی خوشبختی،بودن اندوه است.
اینهمه غصه و غم،اینهمه شادی و شور، چه بخواهی و چه نه
میوه یک باغند.
همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر...
پشت هر کوه بلند، سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باز کسی میخواند
که خدا هست
خدا هست
خدا هست هنوز
@Talkh_a