سهسالِ پیش این موقع ولادت امامرضا هشتمین رئیس جمهور شد و بعدِ سهسال دوباره تو همون روز آسمونی شد ...
یه تیکه از قلبمون برای همیشه تو ورزقان سوخت و حسرتش تا ابد به دلمون میمونه که قدرتو اونجور که باید ندونستیم...
هشتمین رئیس جمهور
با هشت تن از همراهان..
ساعت هشت
در روز ولادت امام رضا....
شهادتت مبارک مرد بزرگ😭💔
خادم ِامام رضا ع باشی
روز ولادتشون هم شهید بشی .
این عاقبت به خیری نیست پس چیه ؟!
به اونایی که می خواستن دور دوم آقای رئیسی رو انتخاب نکنن بگید نگران نباشید،
خدا انتخابش کرد ..:)
غیرت داشته باشیم یادمون نره
شهید ِسیدمون چیکارا برامون کرد ؛
راه شهید و افکار و سخنان و کردار شهید
یادمون نره ؛
یادمون نره کی باعث و بانی غصهی ما شد ؛
یادمون نره تبری از دشمنان اسلام رو ؛
و همچنین یادمون میمونه کسایی رو که
تا بنا گوش نیششون باز شد ..