خادم ِامام رضا ع باشی
روز ولادتشون هم شهید بشی .
این عاقبت به خیری نیست پس چیه ؟!
به اونایی که می خواستن دور دوم آقای رئیسی رو انتخاب نکنن بگید نگران نباشید،
خدا انتخابش کرد ..:)
غیرت داشته باشیم یادمون نره
شهید ِسیدمون چیکارا برامون کرد ؛
راه شهید و افکار و سخنان و کردار شهید
یادمون نره ؛
یادمون نره کی باعث و بانی غصهی ما شد ؛
یادمون نره تبری از دشمنان اسلام رو ؛
و همچنین یادمون میمونه کسایی رو که
تا بنا گوش نیششون باز شد ..
اینکه با هلهله کنانِ این قضیه کاری نداریم
دلیلش اینه که صرفا داریم حقوق شون رو رعایت می کنیم
حقوق حیوانات !!!.