eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
قاصدک های پریشان را که با خود باد برد با خودم گفتم مرا هم میتوان از یاد برد
اینکه با هلهله کنانِ این قضیه کاری نداریم دلیلش اینه که صرفا داریم حقوق شون رو رعایت می کنیم حقوق حیوانات !!!.
موجیم که آسودگی ما عدم ماست ما زنده به آنیم که آرام نگیریم...
اون موقع‌ها خیلی احمق بودم (دیروز)
شب بخیر بر من! آنکس که هرشب، شکسته به آغوش خود باز گشته است.
حضورش را اکنون>>>>
حضورش را بعدا>>>>>
حضورش را دائم....
و در آخر قول ها فقط حرفن @Talkh_a
‍     گذشت خو‌بی‌ام‌ از حد، به شک دچار شدند... به احترام، کمی خم شدم سوار شدند..! از شما
ندهم خشتی از این خانهٔ ویران به بهشت.... گر تو را باز در این کلبهٔ احزان بینم! از شما