کاش میشد دور شد و فرار کرد از دنیای آدما ،کاش میشدفرار کرد جایی که فقط تو دیده میشی ،جایی دور از استرس، پر از رایحهی گیاهان، نور آفتاب، درخشش ماه، سرسبز تا سرزنده بشیم ...
داشتم به این فکر میکردم که کاش میشد اصلا فکر نکرد، فکر کردنهای زیادی آدم رو مریض میکنه؛ دیوونه میکنه و درآخر میکشه..
چه فایده ای دارد
نگرانِ من باشی ولی، از من دفاع نکنی؟
خیلی دوستم داشته باشی، اما من را نفهمی؟
جایِ خالیم را حس کنی، اما سراغم را نگیری؟
چه فایده ای دارد
در بین وسایلت باشم اما مهم ترین شان نباشم!