شاید خدا هر شب میخواهد دنیا را تمام کند، اما لحظهی آخر باز میبیند دو نفر خالصانه به هم میگویند دوستت دارم(:
شکلات تلخ
گفت: از دلتنگی بگو؟ گفتم: دلتنگی یعنی صدای محبوبت را بشنوی، رویبرگردانی و کسی آنجا نباشد❤️🩹!
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم
یا از عاشقی دلتنگ تر،فقط میدانم درآغوش منی بی آنکه باشی
@Talkh_a
غم وزن داره، وقتی غم داری کندتر میشی، اگه دراز کشیدی نمیتونی بلند شی
راه که میری دوست داری پخش زمین شی
جالبه بدونید که بعد از مرحله دیگه خوشحال نشدن،
یه مرحله وجود داره به اسم دیگه ناراحت نشدن.