eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ادمها را کم کم دوست داشته باشیم هربار چای داغ را یکباره نوشیدیم سوختیم. @Talkh_a
ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ لحظه هایی ﻛﻪ با ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ نمازای دو نفره مون بود . ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﻧﻤﺎﺯاﻣﻮ ﺑﻬﺶ ﺍﻗﺘﺪﺍ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ . ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺗﺎیی کنار ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻳﻢ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﻧﻤﺎﺯﺍﻣﻮنو ﺟﺪﺍ ﺑﺨﻮﻧﻴﻢ . چقد ﺣﺲ ﺧﻮﺑﻴﻪ ﻛﻪ ﺩو نفر ﺍﻳﻨﻘﺪه همو ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ . منطقه که میرفت تحمل خونه بدون حمید واسم سخت بود . “وقتی تو نباشی چه امیدی به بقایم؟! این خانه ی بی نام و نشان سهم کلنگ است” میرﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ ﭘﻴﺶ ﺩﺧﺘﺮﺍ ، ﻳﺎ ﭘﻴﺶ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺣﻤﻴﺪ ﻳﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ . ﺑﻌﺪ ﻣﺪتی که برمی‌گشت واسه پیدا کردنم ، همه جا زنگ میزد . میگفتن: “بازم حمید ، ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺭﻭ ﮔﻢ ﻛﺮﺩﻩ” ﺯﻭﺩ ﭘﻴﺪﺍم میکرﺩ . ظرف ﺩﻭ ، ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺖ” ولی من ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺳﺎله که گلی گم کرده ام می‌جویم او را” ﺍﮔﻪ ﺑﻬﻢ ﺑﮕﻦ ﭼﻪ قشنگی ای ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎست ﻛﻪ خیییلیی ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺳﺨﺖ ﮔﺬﺷﺖ ﻣﻴﮕﻢ : …عشق… “عجیب درد عشق و عاشقی مانند افیون است که هرجا لذتی باشد درون درد مدفون است” ﻭقتی ﺟﻮﻭﻧﺎی الان میگن ﻛﻪ ﻧﻪ ﺍصلا ﺍﺯ ﺍﻳﻦ خبرا نیست . از حرفشون خیلی ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ میشم ! ﭼﺮﺍ ﻣﻔﻬﻮﻡ عشقو درک نمیکنن؟! ﺍﻻﻥ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃ ﺑﻴﻦ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮو خیییلیﺑﮕﻦ ﺍﻳﺪﻩ ﺁﻟﻪ! تو تقسیم کار خونه ست . ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭی ﻧﺒﻮﺩ . ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﻫﺮ کسی ﺯﺭنگی می‌کرد . ﺗﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻪ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ یکی ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻛﻨﻪ . این در حالی بود که قبل ازدواج ﺗﻮ خونه بهم میگفتن ﺁﺷﭙﺰﻱ ﻛﻦ میگفتم ﺁﺷﭙﺰ میگیرم . میگفتن ﻛﺎﺭ ﻛﻦ میگفتم ﻛﻠﻔﺖ میگیرم . ﻫﺮ ﻛﺎﺭی میگفتن ، ﻳﻪﺟﻮﺍﺏ تو آستینم ﺩﺍﺷﺘﻢ . ﺑﺎ ﺣﻤﻴﺪ که ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻛﺮﺩم ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺑﺎﻭﺭﺗﻮﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﻳﺎ ﻧﻪ حتی ﺍﺯ ﺷﺴﺘﻦ ﻟﺒﺎسای ﺣﻤﻴﺪ ﻟﺬﺕ میبردم - خاطره‌ای از شهید باکری و همسرشان .
شکلات تلخ
‏+ دوسش دارم - اونم تو رو دوس داره ؟! + نه بابا چ ربطی داره ...
-من ماه ها خودم نبودم و کسی متوجه نشد! +چرا به هیچکس  نگفتی؟! -چون هیچکس نپرسید...
Shadmehr AghiliShadmehr Aghili – Tarafdar.mp3
زمان: حجم: 10.1M
هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نزاشت @Talkh_a
عجیب بود. دیدمش،اما دیگر دلم نلرزید @Talkh_a
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چیست دریا؟! چشم پر اشک زمین.
مراقب باش دستاشو ک میگیری منو یادت نره @Talkh_a
ارزش اینو نداری که خودمو بخاطرت به گناه بندازم @Talkh_a
از من به شما نصیحت وقتی یکی ناراحتتون کرد دلتون رو شکست زود نگید عیبی نداره؛ چیزی نیست نذارید واسه آدما شکستن دلتون عادی شه اونموقع چیزی ازتون باقی نمیمونه.