از من به شما نصیحت
وقتی یکی ناراحتتون کرد
دلتون رو شکست
زود نگید عیبی نداره؛ چیزی نیست
نذارید واسه آدما شکستن دلتون عادی شه
اونموقع چیزی ازتون باقی نمیمونه.
شکلات تلخ
از من به شما نصیحت وقتی یکی ناراحتتون کرد دلتون رو شکست زود نگید عیبی نداره؛ چیزی نیست نذارید واسه
کاش میشد بهش گفت عیب داره(: