آدمهایی که میتونی باهاشون راجب مزخرفترین و مسخرهترین چیزا شوخی کنی ولی دو دقیقه بعدش میشه راجب عمیق و جدی بودن ِزندگی باهاشون حرف بزنی ،
واقعیترین و نزدیکترین آدمهای زندگیتن:)
شکلات تلخ
با من از قوی بودن حرف نزنیا! _من ادمی را خواباندم کـ هر شب بهانه اش را گرفت _من دستانی را گرم نگاه
با من از قوی بودن حرف نزنید
من قلبی را ساختم که بی او نمیتپید:)
@Talkh_a