شکلات تلخ
با من از قوی بودن حرف نزنیا! _من ادمی را خواباندم کـ هر شب بهانه اش را گرفت _من دستانی را گرم نگاه
با من از قوی بودن حرف نزنید
من قلبی را ساختم که بی او نمیتپید:)
@Talkh_a