با لبهایم نه ؛ من همیشه تو را
با چشمهایم میبوسم ..
آرامتر ، گرمتر ، عاشقانهتر ...
آدمها تا حد مرگ
از خود خستهات میکنند،
ترکت نمیکنند
اما مجبور میکنند ترکشان کنی!
آنوقت میشوی بندهی سرتاپا خطاکار
شکلات تلخ
من؟ من چند وقته مُرده @Talkh_a
من؟!
چگونهام؟! سرد،تهی،کنارهجو،امیدواروامیدوار.
@Talkh_a