هیچوقت بهت نگفتم چقدر دارم اذیت میشم،نگفتم بهت چقدر باعث شدی قلبم مچاله بشه تو خودش و اشک بریزه، نگفتم کاری کردی که دیگه نتونم به کسی حس پیدا کنم و بهش محبت کنم، حتی از اون شبایی که میتونستی فقط با حرف زدن باهام حالمو خوب کنی ولی خب... هم چیزی نگفتم، من هیچ کسِ زندگی تو بودم و تو تموم روز و شبایِ من بودی
درگیر خودمونیم
درگیر ترسها، غمها
گیر کردیم توی
سیمخاردارهای خودمون
نمیتونیم یه کاری کنیم ..
شکلات تلخ
من؟! من همانم که نرفتهست غمت از یادم. @Talkh_a
من؟
من دارای افکاری شلوغ، در سکوت شب
@Talkh_a
شکلات تلخ
+ بدتر از دوستداشتنِ یه طرفه؟ - دلتنگیِ یه طرفه. @Talkh_a
+دوسم داری؟
_نه
+میدونستم