درگیر خودمونیم
درگیر ترسها، غمها
گیر کردیم توی
سیمخاردارهای خودمون
نمیتونیم یه کاری کنیم ..
شکلات تلخ
من؟! من همانم که نرفتهست غمت از یادم. @Talkh_a
من؟
من دارای افکاری شلوغ، در سکوت شب
@Talkh_a
شکلات تلخ
+ بدتر از دوستداشتنِ یه طرفه؟ - دلتنگیِ یه طرفه. @Talkh_a
+دوسم داری؟
_نه
+میدونستم
شکلات تلخ
اگه چشاتو باز میکردی میفهمیدی همه چیو
میفهمیدی من به هیچکس اهمیت نمیدادم ولی برای تو میمیرم