شکلات تلخ
+ بدتر از دوستداشتنِ یه طرفه؟ - دلتنگیِ یه طرفه. @Talkh_a
+دوسم داری؟
_نه
+میدونستم
شکلات تلخ
اگه چشاتو باز میکردی میفهمیدی همه چیو
میفهمیدی من به هیچکس اهمیت نمیدادم ولی برای تو میمیرم
ازم پرسید:
چطوری اینقدر قوی شدی؟!
بهش گفتم:
"اون آدمی که من بهش خیلی نیاز داشتم، بهم یاد داد که من به هیچکسی نیاز ندارم..."
شاید یکی از بدترین دردها اینکه بهترین خاطرات زندگیت رو با اشتباه ترین آدم زندگیت تجربه کرده باشی نه میتونی با اون آدم بمونی نه میتونی خاطرات رو فراموش کنی و همیشه تو برزخی