مادرم فک میکنه دارم به
ریشریشِهای قالی لبخند میزنم ،
نمیدونه دارم به تو فکر میکنم ...
پیشرفت و رشد آدم به اطرافیانش بستگی داره ، برو قاطیِ آشغالا شو تا خودتم بوی گند بگیری .
ساکنان قلبت را به دقت انتخاب کن
زیرا هیچکس به غیر از تو بهای سکونتشان را نخواهد پرداخت .
با رفتارمون زخم میزنیم، و امیدواریم با کلماتمون ترمیم کنیم. چه هیولای پارهوقتی هستی انسان.
خدایا
همیشه دستمونو گرفتی
یجاهایی از زندگیمون سخت تر میشه اوضاع اون جور موقع ها محکم تر بگیر