eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
روشنفکران به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه برایش زحمت و رنجی متحمل شده بودند .. - شهید همت
دوست دارم با دخترایی که محجبه هستن اما عکساشون کف فضای مجازی هست یه صحبتی داشته باشم و چند تا سوال بپرسم چطور ممکنه هم تفکر محجبه بودن داشته باشی هم با این موضوع که عکساتو پهن کنی کف فضای مجازی مشکلی نداشته باشی ! تناقض عجیبیه ...
اقای پزشیکان نماینده مردم تبریز در مجلس بود، موقع انتخابات هیچکس فکرشو نمی‌کرد رای بیاره بره مجلس اما روزی که نتیجه مشخص شد از نظر تعداد آراء اول شده بود ! امیدواری الکی و پوج نداشته باشیم که حتما کاندیدای انقلابی رئیس جمهور میشه! یکم احساس وظیفه کنیم در برهه حساسی هستیم .
تویی به جای همه، هیچکس بجای تو نیست @Talkh_a
‌‌‌اگه راست میگی و واقعا لُگو دوس داری بیا این زندگی هزار تیکه شده‌ی من رو جمع کن و یه خوبشو بساز ‌
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او شبیه ترین شخص به شهید جمهور ماست ...
جبهه‌ی مقاومت در حال جنگ تمام عیار با رژیم صهیونیستی هست، می‌خواهیم تحریم بی‌اثر بشود و بساط تحریم بازی در دنیا جمع بشود راهی جز جمع کردن بساط اسرائیل نداریم؛ رئیس جمهور آینده باید نزدیک ترین شخص از نظر تفکری به جبهه‌ی مقاومت و نقشه‌ی نهایی نابودی اسرائیل را عملیاتی کند و کار را تمام کند. نه اینکه وسط جنگ با شعار مذاکره برای کسب رأی کاسبی کند و تهش هم هیچ ...
خاک خواهی شد . . از رخ ِاینه ها هم پاک خواهی شد چون غباری گیج ، گم ، سرگشته در افلاک خواهی شد . - فریدون مشیری
یادتون هست انتخابات سال ۹۶، ۱۶۳ اقتصاددان بیانیه نوشتن و گفتن اگر روحانی رأی نیاره اقتصاد ایران نابود میشه؟! و البته بعد از فجایعی که هنوز دقیق مشخص نیست چه خساراتی در حوزه‌های مختلف به کشور وارد کرده، این آقایون مثلا اقتصاددان حتی به رو خودشون هم نیاوردن .. خواستم بگم مواظب باشیم اینجوری گول‌‌مون نزنن و بیشتر به مون اتکا کنیم در مورد اشخاصی که کاندید هستن .
خواهشاً جوری انتخاب نکنید که جاسوسی تا طعم آدامس رئیس جمهور هم بدونه..
یکی از راه‌های شناخت اصلح در انتخابات اینِ که ببینید دشمن در بین این شیش کاندیدا از کی بیشتر ترس داره، دستگاهای رسانه‌ای خارجیِ دشمن و دنباله‌هایش در داخل کی رو بیشتر میکوبه ؟!.. به حرف امام خمینی رجوع میکنیم که دشمن هر کی رو تخریب کرد بدونین بهترین گزینه است.. حالا دشمن رو کی دست گذاشته، کی رو داره بیشتر از همه تخریب میکنه، از کی بیشترین ترس و واهمه رو داره؟!.. خب درسته اقای جلیلی ، ترس دشمن از کارآمدی ایشون در مقابل تله های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هست که سال ها برایش برنامه‌ریزی و هزینه کردن و همچنین ترس از پرش تاریخی است که ملت ایران با انتخاب‌شان رقم میزنند .