ناراحت باش، اما بلد باش زیاد توی تاریکی فرو نری.
ناامید باش، ولی بلد باش سرش آرزوهاتو از دست ندی.
بیحوصله باش، اما بلد باش بخاطرش از برنامهها عقب نمونی.
یه جاهایی تنفس لازمه دیگه، مگه نه؟
بزن کنار، یه استراحتی به خودت بده، نذار همه چیز برات تکراری و خستهکننده بشه؛
فقط یادت نره که نباید تو تاریکی ات غرق بشی، فقط انرژی بگیر و زود برگرد تو مسیر
شکلات تلخ
و فقط عده کمی از اونا وجود دارن ک محتوا واقعی منو میدونن
و تو نزدیک ترین آدم به خود واقعی منی
@Talkh_a
پزشکیان تا الان و در #مناظره سوم، دو بار گفت که اگر به قدرت رسیدم....
اینکه ما از بازگشت به گذشته نگرانیم، بابت همین نگاهیست که امثال پزشکیان به ریاستجمهوری دارند و آن را عرصه قدرتطلبی میدانند...!
#انتخابات #پزشکیان
#دولت_سوم_روحانی