eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
رو هر مودی باشم بازم دوست دارم♡
خستم،زیادی خستم
‏اون لحظه‌ای که داری تایپ می‌کنی یهو به خودت میای میگی «آخه به کی دارم چی میگم» و پاک میکنی... ‌
یه وقتایی یه حرفایی رو نمیشه گفت مثلا نمیشه گفت: "من دارم اذیت میشم تروخدا یه کاری کن" یا "ذوق دارم بابت این موضوع ذوقمو کور نکن"
حسی که گفتم شاید با کمی قدم زدن بگذرد، مرا وسط خیابان به گریه انداخت. @Talkh_a
با هر کسی دم ز محبت نتوان زد خواهان کسی باش که دلش با دگری نیست. @Talkh_a
بهترين ‌جا برای وقت‌ تلف‌ كردن، بغلته♥️
زندانیِ سرکشِ جانِ خویش‌ام!
من زیادی الکی ذوق کردم