اون لحظهای که داری تایپ میکنی یهو به خودت میای
میگی «آخه به کی دارم چی میگم» و پاک میکنی...
یه وقتایی یه حرفایی رو نمیشه گفت
مثلا نمیشه گفت: "من دارم اذیت میشم تروخدا یه کاری کن"
یا "ذوق دارم بابت این موضوع ذوقمو کور نکن"