eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
خاک خندید بوتراب رسید قفل لبخند زد کلید آمد درک حق مشکل و "مفصّل" بود تا خلاصه علی پدید آمد فتح خیبر فقط علی میخواست از فلانی که بر نمی‌آید هر که گوید خداست حق دارد آدم از کعبه در نمی‌آید با خدا حرف زد نبی در عرش دید گویا صدا صدای علیست دید حبل المتین که میگویند بند نعلین کفشهای علیست دید دروازه ایست جنت را نام دروازه را علی زده اند دید فوج ملائکی هستند همه سر بندِ یا علی زده‌اند یک نفر گفت: یا نبی، جنّت سالیانیست جا به جا شده است طبق در خواست ها، بجای بهشت آن طرف‌تر، نجف بنا شده است
درسته از تنهایی متنفرم اما دلم میخواد تو قلبِ تو تنها باشم تنهای تنهای تنها @Talkh_a
آدمو اون غصه هایی پیر میکنه، که هیچکس ازشون خبر نداره !!!
می‌دانم منه عزیز نمی‌گذارند حرفت را بزنی؛ آن را هم که می‌گویی، بیشترش را نمی‌شنوند؛ از آنچه می‌شنوند، بیشترش را نمی‌فهمند؛ آن اندک فهمیده را هم، با باورهای غلط، نگاه معوج و شخصیت معیوب خودشان، به غلط تفسیر می‌کنند. می‌دانم اینها را. اما تو، واژه‌هایت را دقیق و مسئولانه انتخاب کن. @Talkh_a
همیشه یه نفر هست که مهم نیس چقدر بهت ضربه زده باشه ، اگه بهت بگه دوست دارم توام همینو بهش میگی
اونجا ک بغض و درد بهت فشار میاره و تو ی نفس محکم میکشی ک صدات نشون نده بغضتو<<<<
شکلات تلخ
سلام بر آنان که قلب انسان ها را امانت الهی می‌دانند @Talkh_a
سلام بر آنان ک چشم هایمان را غمگین دیدند اما رهایمان کردند @Talkh_a
جواب ندادن تماس خودش جوابه! جواب ندادن pm خودش جوابه! دیر seen کردن خودش جوابه! گاهی جواب‌های کوتاه و بی معنی خودش جوابه! آدما همیشه مستقیم حرفاشون رو نمیزنن! اینو خودمون باید بفهمیم @Talkh_a
خاطرات باید مثل چت ایتا باشه، اذیتت کرد بزنی دوطرفه پاکش کنی..
اقا چاوشی نفهمیدم بقیه اهنگو اونجا ک گفتی نمیدونم قلبم واسه چی ول کن نیس من تمومش کردم زندگی ول کن نیس
کسی رو نیمه راه ترک نکنین شاید این مسیر اون نبوده و فقط به خاطر تو اومده
سأحبك حتي يتوقف قلبي عن النبض دوستت خواهم داشت تا زماني که قلبم از تپیدن بایستد...