تاحالا تو خواب استرس داشتین؟
یکی از عجیب ترین و بدترین حساییه که تجربه کردم
نمیدونم چجوری توضیحش بدم ولی یه جوریه که کاملا خوابی ولی همه چیزو میفهمی و استرس داری
انگار منو از همه جدا کردی،
بردی یه جای خیلی دور و بعدش گفتی من نمیام!
خودت بقیه ی راهو تنهایی برو.
نمیدونم ولی دلم پُره، دلم کِدِره، دلم تَنگه، دلم آشوبه، دلم خیلی چیزای سنگین توشه.