دیگه چه خبر؟!
اپوزیسیون خارجنشین دارن به هر کی
قصد رأی دادن داره فحاشی میکنن!
اینوز تبلیغ چهره به چهره،
اونور فحاشی فیس تو فیس،
ادعای آزادی بیانُ اندیشه هم دارن...
#انتخابات
همینکه تا این لحظه کسی نمیداند قطعا
انتخابات در دور اول تمام میشود یا به
دور دوم میرود؛ همین که نمیدانیم چه
کسی اول و چه کسی دوم میشود یعنی
مردمسالاری .. یعنی حفظ جمهور! یعنی
ارزش رأی رهبری با مردم عادی یکی است.
#انتخابات