نمیدونم ولی دلم پُره، دلم کِدِره، دلم تَنگه، دلم آشوبه، دلم خیلی چیزای سنگین توشه.
ما چه بخوایم و چه نخوایم، چه رأی بدیم چه رأی ندیم، این انقلاب و این کشور به نقطۀ اوج خودش نزدیکه و به زودی قلههای فتح نشده رو هم فتح میکنه. چه ما باشیم و چه نباشیم هستن کسانی که صحنه رو خالی نکنن. ولی خدایا؛ اجازه بده ماهم سهمی داشته باشیم در هموارتر کردن راهی که قراره به حکومت امام زمان وصل بشه.
#انتخابات