"فکر کنم گریه کردن درواقع همون خونیه که از روحمون جاری میشه... و خب چون متعلق به روحه رنگ نداره.
شکلات تلخ
- تنها زندگی میکنی اکلیما؟ + نه، یادِ کسی با من است. چه کسی میتواند تنها زندگی کند؟ @Talkh_a
+ چرا انقدر زود یادشون میره یه زمانی
دوستمون داشتن؟
- چون آدما خیلی زود جایگزین میشن!
@Talkh_a
مدتی است که فیلمها را نمیتوانم در یک مرحله تماشا کنم. نصفه میمانند یا در چند نوبت میبینم. کتابها نصفه میمانند و پرسهها هم زود خسته میکنند، برمیگردم. انگار رفته رفته آدم نفس کم میآورد. یک چیزی در وجود من از کار افتاده. یا شاید خسته است و دقیقا معلوم نیست که چیست