مدتی است که فیلمها را نمیتوانم در یک مرحله تماشا کنم. نصفه میمانند یا در چند نوبت میبینم. کتابها نصفه میمانند و پرسهها هم زود خسته میکنند، برمیگردم. انگار رفته رفته آدم نفس کم میآورد. یک چیزی در وجود من از کار افتاده. یا شاید خسته است و دقیقا معلوم نیست که چیست
اون لحظهای که مطمئنی تصمیمِ درستی گرفتی اما حس میکنی قلبت فشرده و مچاله شده<<<<
تمام رفتار ها و گفتار ایشون با ثانیه پیش خودشون در تناقضه.
من عضو حزبی نیستم: ۵ ساعت پیش خود را اصلاح طلب معرفی کرد.
من بنزین رو گرون نمیکنم: چندین روز پیش کارشناس ایشون و خودشون با بنزین لیتری ۲۵ هزار تومن با دانشجویان و خبرنگاران صحبت داشتن.
فرزندان من پست های دولتی ندارن: دختر ایشون در پتروشیمی نفت.
چرا فقیر در کشور داریم؟: دو تا خونه و یک باغ و سفر های استانی با جت شخصی ۷۰۰ میلیون تومانی.
من به شهید سلیمانی توهین نکردم: دیشب شهید سلیمانی را موی دماغ خطاب کردند.
#انتخابات
آقای پزشکیان ایینجورین که:
ازشون میپرسن برنامه ای دارید؟!
پاسخ میدن: همونطور که امام علی علیه السلام فرمودند...
خب بله احسنت اینارو امام علی گفتن،
برنامه ی شما چیه؟!
میگن همونطور که حضرت آقا عرض کردند
خب بله صحیحه اینم مقام معظم رهبری فرمود،
برنامه شما چیه؟!
و اما آقای پزشکیان:
مشکلات توی مملکت زیاده ،کارشناسان پاسخ میدن.
به هیچ عنوان قصد توهین و اهانت ندارم،
ولی کسایی که میخوان به ایشون رای بدن
میشه بگن
چه چیز مثبتی دیدن و باکدوم تفکر و ذهنیت و عقیده این تصمیم و گرفتن؟!!..
#انتخابات