eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ماندم بخاطرت، رفتی بخاطرش . فرق هاست میانِ من و تو .
از یه جمله خیلی میترسم اینکه یه روزی بیای و بهم بگی که من اونو بیشتر از تو دوست دارم @Talkh_a
مدتی است که فیلم‌ها را نمی‌توانم در یک مرحله تماشا کنم. نصفه می‌مانند یا در چند نوبت می‌بینم. کتاب‌ها نصفه می‌مانند و پرسه‌ها هم زود خسته می‌کنند، برمی‌گردم. انگار رفته رفته آدم نفس کم می‌آورد. یک چیزی در وجود من از کار افتاده. یا شاید خسته است و دقیقا معلوم نیست که چیست
«گفت نمردیم و چه چیزها دیدیم. گفتم ای کاش مرده بودیم و نمی‌دیدیم.»
‏اون لحظه‌ای که مطمئنی تصمیمِ درستی گرفتی اما حس می‌کنی قلبت فشرده و مچاله‌ شده‌<<<<
تا ابد داغِ جدایی به دلم می ماند زخم ها حافظه دارند ، نمیدانستی؟
تمام رفتار ها و گفتار ایشون با ثانیه پیش خودشون در تناقضه. من عضو حزبی نیستم: ۵ ساعت پیش خود را اصلاح طلب معرفی کرد. من بنزین رو گرون نمیکنم: چندین روز پیش کارشناس ایشون و خودشون با بنزین لیتری ۲۵ هزار تومن با دانشجویان و خبرنگاران صحبت داشتن. فرزندان من پست های دولتی ندارن: دختر ایشون در پتروشیمی نفت. چرا فقیر در کشور داریم؟: دو تا خونه و یک باغ و سفر های استانی با جت شخصی ۷۰۰ میلیون تومانی. من به شهید سلیمانی توهین نکردم: دیشب شهید سلیمانی را موی دماغ خطاب کردند.
آقای پزشکیان ایینجورین که: ازشون میپرسن برنامه ای دارید؟! پاسخ میدن: همونطور که امام علی علیه السلام فرمودند... خب بله احسنت اینارو امام علی گفتن، برنامه ی شما چیه؟! میگن همونطور که حضرت آقا عرض کردند خب بله صحیحه اینم مقام معظم رهبری فرمود، برنامه شما چیه؟! و اما آقای پزشکیان: مشکلات توی مملکت زیاده ،کارشناسان پاسخ میدن. به هیچ عنوان قصد توهین و اهانت ندارم، ولی کسایی که میخوان به ایشون رای بدن میشه بگن چه چیز مثبتی دیدن و باکدوم تفکر و ذهنیت و عقیده این تصمیم و گرفتن؟!!..
اما اینو بدونیم خیلی از مردم که رای ندادن و رای های خاموش اصلا مناظره رو نمیبینن پس خیالمون راحت نباشه باید بریم کف خیابون ‌ دونه دونه رای جمع کنیم برای اصلح چهره به چهره کار کنیم توی این دو روز بعدا حسرت نخوریم که ای‌کاش کاری میکردیم...
تمرکزتان برای تبلیغ در فضای مجازی روی نباشه. طرفداران پزشکیان در ایتا نیستن!! زمینِ بازی ، گفتگوی چهره به چهره است. گفتگوی مستقیم .! 🌱
من خطاب به خودم(: @Talkh_a