شکلات تلخ
امیدوارم فردا جشن پیروزی نگیرنُ حرمت محرم و عزای سیدالشهدا رو نگهدارن... #انتخابات
خمر مردم با این خبر خم شد
چقدر گذشتیم،بخشیدیم،چقدر نادیده گرفتیم،چقدر گفتیم حالا یه اشتباهی کرد سخت نگیر،چقدر گاهی کوچیک شدیم حتی،چقد گاهی بیش از حد مهربون بودیم،همه ی این کارارو کردیم تا نگه شون داریم که بعدا شرمنده ی دلمون نشیم!ولی همه جوره شرمنده ی عقلمون شدیم