چقدر گذشتیم،بخشیدیم،چقدر نادیده گرفتیم،چقدر گفتیم حالا یه اشتباهی کرد سخت نگیر،چقدر گاهی کوچیک شدیم حتی،چقد گاهی بیش از حد مهربون بودیم،همه ی این کارارو کردیم تا نگه شون داریم که بعدا شرمنده ی دلمون نشیم!ولی همه جوره شرمنده ی عقلمون شدیم
از امشب برای آقایی قراره لباسِ مشکی
بپوشیم و سینه بزنیم اشک بریزیم که
اونجایی که تمام اصحابش رو از دست
داده بود خیمهها و اهلِ حرم در انتظارِ
اسارت بودن و ته گودال خونین زخمی و
تنها افتاده بود، گلایه نکرد و رو به خدا گفت:
«الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک»
مکتب اهل بیت تماما آموزشگاه
معرفتشناسی و توحیده.
#محرم