دخترا تو رابطه با پسرای درست و حسابی اگه دچار اعتماد به نفس کاذب بشن همه چی رو از دست میدن...
مثلا پیش خودشون بگن ببین من کیم که این پسره اینجوری منو دوست داره درگیر من شده!
حتی پسرا هم دچار این اعتماد به نفس کاذب میشن نه فقط دخترا..
بعضی وقتا هم بهت اعتماد به نفس کاذب میدن که فک میکنی من که انقد پیشنهاد دارم از اینو اون پس حتما خیلی خوبم و فک میکنی که همه پیشنهادها جدی هستن طرف تا تهش باهات میاد بعد طرف رو ول میکنی میری میبینی تهش هیچی نداشت فقط از دست دادی...
خواستم بگم تو اینجور تلهها یه وقت گیر نکنید.