گل اگر خار نداشت،
دل اگر بی غم بود،
اگر از بهر کبوتر قفسی تنگ نبود،
زندگی، عشق، اسارت
قهر و آشتی،
همه بی معنا بود ...
تو اگه گل بودی میشدی رز،
اگه نیاز بودی میشدی بغل،
اگه اهنگ بودی میشدی بی کلام،
اگه صدا بودی میشدی صدایِ موجِ دریا،
اگه توصیف از زیبایی بودی قطعا میشدی ماه .
من میگم وقتی میبینمش ؛
صدای پمپاژ خون تو قلبم رسوام میکنه !
تو میپرسی : دوسش داری ؟!