شکلات تلخ
نامه ای به خودم : قوی باش منه خوبم، به تلاش ادامه بده و ایمان داشته باش که یک روزی یک جایی دور از ه
نامه ای به خودم:
"آرام باش ماه من..!"
درست میشود،
نه هیچ شبی....
و نه هیچ زمستان....
دائمی نیست...!
آفتاب میتابد،
و شاخهها جوانه میزنند،
و تمام شڪوفههاے در انتظار،
متولد خواهند شد...!!
@Talkh_a