eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بله.
من هیچوقت از دستت نمیدم :)
شکلات تلخ
من هیچوقت از دستت نمیدم :)
شاید این وسط خودم از دست رفتم
دوستت دارم و دانم ک تویی دشمن جانم.. @Talkh_a
میون‌این‌همه‌دشمن،تورفیقی‌،توجون‌پناهی
تمام‌ِ آرزوهای منی؛ کاش، یکی از آرزوهای تو باشم...
گاهی فقط خودت میدانی چقدر ویرانه ای چقدر غیرقابل احیا و چقدر سوت و کور...
شکلات تلخ
نامه ای به خودم : قوی باش منه خوبم، به تلاش ادامه بده و ایمان داشته باش که یک روزی یک جایی دور از ه
نامه ای به خودم: "آرام باش ماه من..!" درست می‌شود، نه هیچ شبی.... و نه هیچ زمستان.... دائمی نیست...! آفتاب می‌تابد، و شاخه‌ها جوانه می‌زنند، و تمام شڪوفه‌هاے در انتظار،      متولد خواهند شد...!! @Talkh_a
شکلات تلخ
بله.
من‌؟ ‌غم‌ ‌ انگیزترین‌ شعر جهانم؛ تو نخوان @Talkh_a
+چراوقتی ناراحتی حرفی نمیزنی ؟! _من وقتی ناراحتم : @Talkh_a