گمان میکردم آنکه دوستم دارد
حتی اگر غرق در تاریکی باشم دوستم خواهد داشت.
حتی اگر پر از زخم باشم.
حتی اگر قادر به دوست داشتن خودم نباشم.
او با وجود همه اینها دوستم خواهد داشت.
اما نه، هیچکس خود را به مخاطره نمیاندازد.
تاریکی تنها برای ماست
@Talkh_a