eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
کسی بعد تو نیست،مثل نقطه،در انتهای یک خط.
بیا مثل تام و جری ، پت و مت ، باب و پاتریک ، سگو گربه باشیم ، جنگ کنیم قهر کنیم و پارادوکس بسازیم ولی هیچ وقت از جدایی حرف نزنیم چون ما الان یک روح تو دوتا جسمیم . @Talkh_a
خرابم میکنی امّا، خرابی با تو می ارزد!
مي داني؛ شاید اشتیاق ِفراوان من بود که تو را ترساند، من، حتي در نامهربانی تو خود را مقصر می دانم.. @Talkh_a
دیدم که آدمی می تواند شفای آدمی شود.. مثل تو که میتونی شفای من شوی و دریغ میکنی..
نباشم، نمیفهمه نیستم
- آره مسیرامون جدا شده و هر کدوم تویِ مسیر خودمون قرار گرفتیم و تونستیم بدون همدیگه زندگی کنیم ، اما حسرتِ هم‌ مسیری و راه رفتنِ کنار تو تا همیشه تویِ پاهای من می‌مونه
یشب بهت نمیگم و میرم
نزدیک تر بیا نفسی هدیه کن به من بخشیدن ِحیات ِدوباره،گناه نیست @Talkh_a
گاهی بی‌آنکه بفهمی، در طول زمان آدمِ دیگری می‌شوی. بیشتر سکوت میکنی. دیرتر باور می‌کنی و کمتر رنج می‌کشی.