دیدم که آدمی می تواند
شفای آدمی شود..
مثل تو که میتونی
شفای من شوی
و دریغ میکنی..
- آره مسیرامون جدا شده و هر کدوم تویِ مسیر خودمون قرار گرفتیم و تونستیم بدون همدیگه زندگی کنیم ، اما حسرتِ هم مسیری و راه رفتنِ کنار تو تا همیشه تویِ پاهای من میمونه
گاهی بیآنکه بفهمی، در طول زمان آدمِ دیگری میشوی. بیشتر سکوت میکنی. دیرتر باور میکنی و کمتر رنج میکشی.