شکلات تلخ
- من درباره تو به آنها چیزی نگفتهام
اما تو را دیدهاند که در چشمانم زندگی میکنی
زود بيا،تو اگر نباشی من ديگر هيچكس را نخواهم ديد كه من بيشتر و طولانىتر از همه تو را باور كردهام(:
ولی اگه کسی براتون مهمه تنهاش نذارید
نذارید بین یه مشت غریبه بی تفاوت از هر حسِ خوبی، خالی بشه...
شکلات تلخ
-دلتنگ تر از آنم که بدانی دلتنگ نبودی که بدانی و بمانی @Talkh_a
دلتنگ نبودی که مرا خوب بفهمی
هربار دلم یادِ تو افتاد، شکستم...
شکلات تلخ
گاهی میانِ مردم در ازدحام شهر؛ غیر از تو هر چه هست فراموش میکنم..
با خودت فکر کردی فرموش میشی؟
هه کورخوندی خب