شکلات تلخ
این دقیقا همون هواییه که بخاطرش تونستم تابستون رو دووم بیارم.
که مرا برد به یغما پاییز...
کاکائویِ عزیز و سبز من؛ تو عطفِ رایحه ي نارنجی، به زیبایی و لطافتِ شکوفه هایی
و شبیه نوت های پیانو قلب مهربونت
میتپه و آوازِش قلب ها رو نوازش میده، لبخندت شور انگیز مثل شکفته شدن
شکوفه های بهاریه وُ هنرت عطرِ و رنگ
تازه ای به جهان میبخشه.
ممنون که با به دنیا اومدنت دنیا رو
قشنگتر کردی.
تولدت مبارک مهربونم:))
ذوق زدم ک دنیا اومدی و شدی ابجی من
همیشه بهت افتخار میکنم ک بهترینی
همیشه بخند خب؟
بودنت مبارک ما🧿
تولد..
بهانه ایست
برای یادآوری ِ
وجودِ کسی!
نه برای من
که هر روزِ خدا
بهانه میتراشم
تابودنت را شکرکنم
وبرای چشمانت
آیه ی "لأن شکرتم لأزیدنکم "
بخوانم
نه برای من
که مُهر بودنت
در تمام صفحات زندگیم
حک شده است
عزیزم
تولدت مبارک
اما بهتر است بدانی
در دنیایی که من زندگی میکنم
تمام روزها
جشن ِ بودنت هست!
اگه وفاقی ها اجازه بدن . .
یه سلامی به اسرائیل عرض کنیم !
هنوز جواب ترور شهید هنیه داده نشده :)
#سید_حسن_نصرالله
#حزب_الله #نفوذ
شهید سید حسن نصرالله هم اضافه شد
به اون لیستی که هیچوقت نمیتونم
«شهید» رو کنار اسمشون بپذیرم .
#سید_حسن_نصرالله