شکلات تلخ
نیازم فریاده، ترجیحم سکوت و این نقاب آروم بودن داره خفهام میکنه
ساکتی
ولی این سکوت، کمتر از فریاد نیست!
شکلات تلخ
و این پاییز تمام خاطرات را به وضوح زنده میکند
یه جا خوندم نوشته بود: همیشه که پاییز، از مهر شروع نمیشه، یوقتایی از بی مهری شروع میشه.
آدما هرچی با همدیگه صمیمیتر میشن
به همون نسبت پتانسیل شبیه به هم شدنشون بیشتر میشه
مثلا یه دفعه به خودت میای و میبینی خندیدنتون مثل همه ، نظرات و افکارتون
مثل همه ، سلیقههاتون مثل همه . .
و یه دفعه میبینی یه نفر شبیه خودت کنارت داری
همونقدر قشنگ ، همونقدر دوستداشتنی ، همونقدر نزدیک ...