eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
از بهونه‌های الکی‌شون
از پنهون کاریا‌شون
از بی‌رحمیاشون
از زخم زدناشون
از عوضی بودناشون
بازم بگم؟!
آدمای هزار رو زیاد شدن مگه نه؟!
من قبولش کردم، ولی هنوز غمگینم میکنه.
همیشه دلم میخواست تک به تک لحظات با تو بودنو ثبت کنم ، مثلِ یه فیلم درش بیارم هر روزو هر روز ببینمش ُ سیر نشم ، اما تنها کاری كه ازم برمیاد اینه که تو اون اعماق قلب و ذهنم نگهشون دارم ؛ شبا موقع خواب تکرارشون کنم . . وقتای دلتنگی مرورشون کنم وقتی بیدار میشم اول از همه تورو به یاد بیارم ، میشه گفت هر لحظه و هر ثانیه با منی ؛ آخه تو خیلی قشنگی . حرکاتت ، حرف زدنت چشمات ، چشمات ، چشمات :)
خسته شدم از وانمود کردن به این‌ که اوضاع خوبه، این همه درد، داره قلب منو مچاله می‌کنه
نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت ، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت :)
یه افسانه‌ی قدیمی هست که میگه : «هر کاری‌ رو با لذت انجام بدی پنج دقیقه به عمرت اضافه می‌شه.» خواستم بابت تمام پنج دقیقه‌هایی که به عمرم اضافه کردی ازت تشکر کنم...