همیشه دلم میخواست تک به تک لحظات با تو بودنو ثبت کنم ، مثلِ یه فیلم درش بیارم
هر روزو هر روز ببینمش ُ سیر نشم ، اما تنها کاری كه ازم برمیاد اینه که تو اون اعماق قلب و ذهنم نگهشون دارم ؛ شبا موقع خواب تکرارشون کنم . .
وقتای دلتنگی مرورشون کنم
وقتی بیدار میشم اول از همه تورو به یاد بیارم ، میشه گفت هر لحظه و هر ثانیه با منی ؛
آخه تو خیلی قشنگی .
حرکاتت ، حرف زدنت
چشمات ، چشمات ، چشمات :)
خسته شدم از وانمود کردن به این که اوضاع خوبه، این همه درد، داره قلب منو مچاله میکنه
یه افسانهی قدیمی هست که میگه :
«هر کاری رو با لذت انجام بدی
پنج دقیقه به عمرت اضافه میشه.»
خواستم بابت تمام پنج دقیقههایی
که به عمرم اضافه کردی
ازت تشکر کنم...