وقتی به کسی تعهد داری توی همه چیز مسئولشی.
تو اشکش مسئولشی، تو غمش مسئولشی، تو تنهاییش مسئولشی.
اگه یادت بره این تعهد، دنیا یادت میاره. بدجوری ام یادت میاره. :)
شکلات تلخ
سلام برآنان که وانمود میکنند خوشحالند ، به رغم غمی که به قلبشان رسیده @Talkh_a
سلام بر آنانی که بی منت صبر کردند تا ما به زندگی بازگردیم
@Talkh_a