خیلی دوست دارم از جمله ی «شما متوجه عرایض بنده نشدید» استفاده کنم ولی معمولا میگم چرا حالیت نیست.
چرا بعضیا نمیفهمن که باید برن..،
وقتی یکی نمیخواد باشی نباش برا
شخصیتِ خودت میگم وگرنه هر جور صلاحِ...
عمریست که سرنوشتِ ما دستِ شماست
پاکیزگیِ سرشتِ ما دستِ شماست
"یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه"
ای بانوی قم! بهشتِ ما دستِ شماست
#وفات_حضرت_معصومه