متاسفانه برخی هم هستن که فکر میکنند زدُ خورد با اسرائیل پینگپونگی است و حالا که آنها به تمایت ارضی ما تجاوز کردند دیگر تمام شد و بهتر است ادامه ندهیم..؛
حال آنکه سخت در اشتباه هستن و تجربه نشان داده توقفی در کار نیست، صهیونیستها پس از هر ترور یا ضربهای، در حال طراحی و برنامهریزی برای ضربات و اقدامات بعدیاند.
#وعده_صادق
#نابودی_اسراییل
شکلات تلخ
رفتنت؟ انفجار بیصدا در قلبی بیگناه
رفتنت هم نتوانست مرا راهی کند
من به جای خالیات هم قول ماندن دادهام
من همه جا گفتم اگر اسرائیلیها غلطی بکنند و محلی از ما را بزنند که کسی شهید بشود من حتما تلاویو را میزنم، حتما اینکار را میکنم، دشمن میداند ما برای این موضوع خودمان را هم آماده کردیم. میداند خودمان را برای این تجهیز کردیم، میداند. و تردید نمیکنیم در این کار.
ما یا نیستیم یا اگر بنا باشد باشیم از عزتمان دفاع میکنیم، این حتمی است. اگر بنا باشد کسی بگوید به من که: نه، زدند تو نزن، من نیستم. حتما نخواهم ماند. من حتما درنگ نمیکنم سوال هم از جایی نمیکنم و میزنم. در فکر اینکه چه اتفاقی میافتد نخواهم بود.
سخنرانی خصوصی شهید سلیمانی در جمع فرماندهان یگان های نیروی قدس در حرم حضرت رقیه، سوریه، اسفند ۱۳۹۷
(فقط ایکاش الان بودی حاجی)
#وعده_صادق
#نابودی_اسراییل
23.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لااقل خودت هوای خودتو داشته باش
🩶🌱
@Talkh_a