ناخودآگاه هم واقعا چیز عجیبیه. کاملا مطمعنی که دیگه واست مهم نیست و یهو وسط تعریف کردنش از خودت میپرسی این اشکا چیه؟!
شکلات تلخ
من اگر،باد شوم عطر تو را می بوسم!
من اگر، مرد بودم
و دست زنی را می گرفتم پا به پایش فصل ها را قدم میزدم و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم تا لااقل یک دختر در دنیا از هیچ چیز نترسد!