شکلات تلخ
من اگر،باد شوم عطر تو را می بوسم!
من اگر، مرد بودم
و دست زنی را می گرفتم پا به پایش فصل ها را قدم میزدم و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم تا لااقل یک دختر در دنیا از هیچ چیز نترسد!
شکلات تلخ
دوستان برای بهبودی حال مریضمون دعا کنید ♥️ الهی به رقیه
آرزوی سلامتی و شفای کامل از درگاه خداوند
انشالله هرچه سریع تر بهبود پیدا کنند🤲🌱
این واقعیت خوشایند نیست، اما حقیقت دارد، بعضی آدمها جنبهی مهربانی بسیار را ندارند...
شکلات تلخ
این واقعیت خوشایند نیست، اما حقیقت دارد، بعضی آدمها جنبهی مهربانی بسیار را ندارند...
دوستان مهربون نباشید
این آدما لیاقت برخورد خوبو ندارن
پشیمونتون میکنن
آدم برج زهرمار باشه و کسی ازش خوشش نیاد خیلی بهتره تا اینکه مهربون باشی و همه دورت باشن ولی تهش همونا از راه نرسیده یه انگی بهت بچسبونن با زبون چرب و نرم.
@Talkh_a