این واقعیت خوشایند نیست، اما حقیقت دارد، بعضی آدمها جنبهی مهربانی بسیار را ندارند...
شکلات تلخ
این واقعیت خوشایند نیست، اما حقیقت دارد، بعضی آدمها جنبهی مهربانی بسیار را ندارند...
دوستان مهربون نباشید
این آدما لیاقت برخورد خوبو ندارن
پشیمونتون میکنن
آدم برج زهرمار باشه و کسی ازش خوشش نیاد خیلی بهتره تا اینکه مهربون باشی و همه دورت باشن ولی تهش همونا از راه نرسیده یه انگی بهت بچسبونن با زبون چرب و نرم.
@Talkh_a
متاسفم برای خودم،که مثل بچه های ۵ساله با ذوق و دلی رفتار کردم و همیشه سهمم فقط دورویی و سیاست بازی بود.
شکلات تلخ
امروز یه بيسکوئيتم که رفته ته لیوان چایی🚶♀
امروز یه بستنی شکلاتی آب شدم که از دست بچه افتاده رو زمین🚶♀