متاسفم برای خودم،که مثل بچه های ۵ساله با ذوق و دلی رفتار کردم و همیشه سهمم فقط دورویی و سیاست بازی بود.
شکلات تلخ
امروز یه بيسکوئيتم که رفته ته لیوان چایی🚶♀
امروز یه بستنی شکلاتی آب شدم که از دست بچه افتاده رو زمین🚶♀
شکلات تلخ
امروز یه بستنی شکلاتی آب شدم که از دست بچه افتاده رو زمین🚶♀
امروز یه دختر بچه ی سه سالم که مامانش بهش گفته میرم برمیگردم
ولی برنگشت🚶♀