eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من برات "سلامممم" بودم ولی تو "سلام" بودی.
باهم بحث کنید، دعوا کنید، گریه کنید بخندید، خوشحال شید، ناراحت شید، حسودی کنید، همو دوست داشته باشید، از هم دلگیر شید ولی همو تنها نزارید، این قانون رابطه اس، این قانون رفاقته...:)))
از آدمیزاد هیچ بعید نیست که بگوید "خداحافظ"و بندبند وجودش" می خواهم بمانم"باشد... @Talkh_a
در ازدحام بغض ها ما آغشته به لبخندیم..
بارها غم به تو گفتیم ز ما نشنیدی.بعد ازین مصلحت آنست که خاموش کنیم @Talkh_a
فکر بیهوده نیاور به سرم مغزِ عزیز
شکلات تلخ
فکر بیهوده نیاور به سرم مغزِ عزیز
درس دارم، خفه‌شو، حرف نزن، کرم نریز
با منِ تنها نگو , از درد ِ تنهاتر شدن .
خداحافظی آنقدر دردناک است که خدا در انتهای نماز، سلام میخواهد. @Talkh_a