eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من که اصرار ندارم تو خودت مختاری:یا بمان یا که نرو یا نگهت میدارم @Talkh_a
بودنت از من آدم دیگری میسازد آدمی که یادش نمی آید غمگین است
کسی که به کفتار چشمک میزندلیاقت سایه شیر بالا سرش را ندارد
کاش هیچوقت "این با بقیه فرق داره"تبدیل نشه به "اونم یکی بود مثل بقیه!" @Talkh_a
پناه اسمه قشنگیه خیلی اسمه قشنگیه منم پناه صداش میکردم تاحالا بهش پناه بردی؟
من سوالم اینجاس تو چرا هی میرفتی؟
میگفت سراغ من نیایید،من در همه‌ی انسان‌ها به دنبال او میگردم
یک روز بیا و تا ابد بمان،کسی چه می داند؟! شاید "ابد" همان چند دقیقه ای باشد،که در آغوش تو می گذرد. @Talkh_a
بچه ها همین الان برید گوگل خورشیدگرفتگی یا بارش شهابی یا شهاب سنگ و سرچ کنید بد ببینید چی میشهه😂
برای کسی که دامپزشک لازمه تراپیست نباشید. @Talkh_a